دافران حذف ادبلو

حذف ادبلو دافران 480

در این مقاله به معرفی کشنده دافران 480  و خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های  نگهداری مالکان این کشنده با حذف سیستم ادبلو ، حذف SCR و حذف ای جی آر EGR خواهیم پرداخت.

معرفی کشنده دافران 

فران یکی از برندهای چینی می باشد که توسط شرکت شایان دیزل در ایران عرضه می گردد و نام اصلی محصولات این شرکت متعلق به برند چینی چانگلانگ می باشد. این شرکت از خودروهای سنگین رنو الگو برداری می کند. دافران 480 شباهت زیادی به رنو پرمیوم دارد.

این کشنده که از سال 1400 با یک موتور 6 سیلندرخطی به حجم 12.8 لیتر به کد WP12-480E50 با توان 480 اسب بخار در دور موتور 1900 و حدود 2300 نیوتن متر گشتاور در محدوده دور موتور 1000 الی 1600 در حال عرضه هست.  و برخلاف موتور قبلی از استاندارد آلایندگی یورو5 EEV بهره برده که استفاده از سوخت مکمل ادبلو را برای این خودرو الزام می کند.

گیربکس اتوماتیک 12 سرعته زد اف ، سری ترکسون (مشترک با ام پاور و فوتون اچ5) و اینتاردر 5مرحله ای از جمله نکات فنی این کشنده به حساب می آید. دو باک سوخت 500 و 550 لیتری (درمجموع 1050 لیتر) و قرار گرفتن اتاق و دیفرانسیل بر روی بالن از جمله نکات فنی و مهم این کشنه به حساب می آید.

ترمز اضطراری AEBS ، ترمز تپه Hill Assisst و ترمز ضد لغزش ASR ، قابلیت حرکت در حالت اقتصادی و قفل کن دیفرانسیل از جمله مزیت های ایمنی و حرکتی دافران می باشد.

خدمات شرکت کاراکال تیونینگ برای محصولات دافران

به جهت سهولت استفاده از این وسیله نقلیه و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  • حذف ادبلو (حذف نیاز اساسی به ماده ادبلو و پیشگیری از کندشدن وسیله نقلیه در هنگام نبود این ماده.)
  • حذف SCR
  • حذف کاتالیست NOx
  • حذف EGR
  • حذف نرم افزاری دی پی اف DPF
  • افزایش کشش و توان با ریمپ ایسیو این خودرو

تمامی خدمات ارائه شده بر برنامه فابریک کامپیوتر انجام می گردد و از برنامه کپی به هیچ وجه استفاده نمی گردد.

4/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.