فوتون ادبلو دی پی اف ای جی ار

حذف ادبلو کشنده فوتون 430 (H3) و فوتون 460 (H5)

در این مقاله به معرفی کشنده تجاری فوتون 460 نیوفیس و خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های  نگهداری مالکان کشنده دایان 430 با حذف سیستم ادبلو ، حذف SCR و حذف ای جی آر EGR و دی پی اف DPF خواهیم پرداخت.

فوتون یکی از برندهای چینی صنعت وسایل نقلیه سنگین می باشد که محصولات سنگین این خودروساز توسط شرکت ایران خودرو دیزل و محصولات کامیونت آن توسط سایپا دیزل عرضه می گردد. شرکت فوتون شریک تجاری دایملر بوده ازین جهت از موتورهای این خودروساز در محصولاتش استفاده می کند. از سویی دیگر در تامین گیربکس محصولاتش نیز از شرکت زد اف کمک می گیرد.

فوتون 430 اچ 3

همانطور که بالاتر ذکر شد،  این کشنده که جزو پرفروش ترین محصولات سنگین کشور می باشد به دلیل استفاده از قوای فنی مرسدس اکسور و راحتی تعمیرات مورد توجه رانندگان می باشد. موتور فوتون۴۳۰ از نوع ۱۱ لیتری شش سیلندر است که ۴۳۰ اسب بخار قدرت و حدود ۲۱۵۰نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می فرمایید، این کشنده از سال 97 نیز با استاندارد آلایندگی یورو5 عرضه شده که مجهز به سیستم ادبلو گردیده.گیربکس در مدل 430 از نوع 18 سرعته دنده دستی بدون اینتاردر می باشد.

فوتون 460 اچ 5

این محصول جدید ایرانخودرو دیزل که شباهت فراوانی با کشنده ام پاور بهمن دیزل دارد، در حقیقت محصولی جهت رفابت با کشند های پر آپشن چینی به حساب می آید. موتور 12 لیتری با توان 460 اسب بخار و 2350 نیوتن متر و ارائه گیربکس اتوماتیک 12 سرعته زد اف ، سری ترکسون از جمله نکات فنی این کشنده به حساب می آید.

ارائه آپشنهایی نظیر رادار خط خوان، ترمز اضطراری ، صندلی های بادی و بخاری و کولر درجا به همراه یخجال داخل کابین از جمله نکات مهم ان به حساب می آید.

 

خدمات شرکت کاراکال تیونینگ برای کشنده فوتون اچ 3 و اچ 5

به جهت سهولت استفاده از کشنده های فوتون 430 و 460 تطبیق کامیپیوتر این وسایل نقلیه با گازوییل بی کیفیت جایگاه ها و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  1. حذف ادبلو (برداشتن سیستم ادبلو بصورت نرم افزاری که مانع از کند شدن وسیله نقلیه در هنگام فقدان مایع ادبلو می شود.)
  2. حذف SCR
  3. حذف کاتالیست NOx
  4. حذف EGR
  5. حذف نرم افزاری دی پی اف DPF (بعد از برداشتن فیلتر دی پی اف)
  6. افزایش کشش و توان

تمامی خدمات ارائه شده بر برنامه فابریک کامپیوتر انجام می گردد و از برنامه کپی به هیچ وجه استفاده نمی گردد.در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری این علم می باشید،می توانید مقاله اموزش ریمپ را مطالعه کنید.

3.5/5 - (11 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.