فاو ادبلو

حذف ادبلو محصولات تجاری و سنگین فاو

در این مقاله به معرفی محصولات برند فاو در ایران پرداخته و  خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های نگهداری مالکان کامیونت 6 و 8تن و کشنده فاو با حذف سیستم ادبلو ، حذف SCR و حذف ای جی آر EGR خواهیم پرداخت.

فوتون یکی از برندهای چینی صنعت وسایل نقلیه سنگین می باشد که محصولات سنگین این خودروساز توسط شرکت از سال 92 توسط شرکت سیباموتور زیر مجموعه گروه صنعتی بهمن خودرو عرضه می گردد. محصولات فاو در ایران به صورت مدل های متنوعی نظیر کشنده تک و جفت ، کامیون کمپرسی و محصولات تجاری سبک نظیر کامیونت 6 و 8 تن می باشد. اخیرا کشنده جدید 550 نیز توسط این شرکت معرفی شده.

کشنده های فاو 420 تک و جفت و کمپرسی

این محصولات همگی از یک موتور بهره می برند و از سال 97 با استاندارد آلایندگی یورو4 با استفاده از ماده ادبلو عرضه می گردد. موتور کشنده های 420 با کد CA6M2 ساخت شرکت ویچای از نوع ۱۱ لیتری شش سیلندر است که 420 اسب بخار قدرت در دور 1900RPM و حدود 2100 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این کشنده از سال 97 نیز با استاندارد آلایندگی یورو4 عرضه شده که مجهز به سیستم ادبلو گردیده.

گیربکس در مدل 420 از نوع 16 سرعته دنده دستی ZF می باشد و 400 لیتر حجم باک آن است.

کشنده فاو 550 J6P

این محصول جدید سیباموتور است گه در غرفه بهمن دیزل ماه گذشته رونمایی شد و محصولی است که نسبت به مدل های قبلی بر امکانات رفاهی تاکید بسیاری دارد. موتور 12.8 لیتری با توان 550 اسب بخار و 2700 نیوتن متر و ارائه گیربکس اتوماتیک 12 سرعته زد اف ، سری ترکسون (مشترک با ام پاور و فوتون اچ5) و اینتاردر 5مرحله ای از جمله نکات فنی این کشنده به حساب می آید.

ارائه آپشنهایی نظیر آینه های برقی و استفاده از تعلیق تماما بادی ، رادار خط خوان، ترمز اضطراری ، صندلی های بادی  داخل کابین از جمله نکات مهم ان به حساب می آید.

خدمات  شرکت کاراکال تیونینگ برای محصولات فاو

به جهت سهولت استفاده مالکان تطبیق کامیپیوتر (ایسیو) این وسایل نقلیه با گازوییل بی کیفیت جایگاه ها و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  • حذف ادبلو (برداشتن سیستم ادبلو بصورت نرم افزاری که مانع از کند شدن وسیله نقلیه در هنگام فقدان مایع ادبلو می شود.)
  • حذف SCR
  • حذف کاتالیست NOx
  • حذف EGR
  • افزایش کشش و توان

تمامی خدمات ارائه شده بر برنامه فابریک کامپیوتر خودرو اعمال می گردد.

5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.