Top Up Service cropped

ریمپ یک مهارت تکنیکال هست که چندسالی است در ایران شناخته شده و شامل برنامه ریزی مجدد ایسیو (کامپیوتر) خودرو است که عملکرد موتور را با توجه به نیاز و شرایط آب و هوایی منطقه و کاربری مورد نیاز مالک به طرز چشمگیری بهبود خواهد داد. شرکت کاراکال تیونینگ اولین برند تخصصی ثبت شده ریمپ و آموزش ریمپ در ایران می باشد.

در ریمپ ایسیو چگونه می توان مصرف سوخت را کاهش داد و شتاب را زیاد کرد؟

در تمام ایسیو های موجود و نصب شده بر روی خودروهای مختلف جدول ذیل وجود دارد. این جدول نشانگر میزان نسبت هوا به سوخت (لامبدا) در ایسیو می باشد. همانطور که در تصویر ذیل می بینید اعداد 128 تکرار شده و در نهایت به عدد 103 میل پیدا می کنند. اعداد 128 نشانگر پاشش سوخت در دورهای میانه و پایین می باشد و سایر اعداد نشانگر پاشش سوخت در دورهای بالا و شتاب گیری می باشند.

در ریمپ ایسیو این اعداد قابل تغییر بوده و کاراکال تیونینگ با تغییر صحیح این جدول به دانش ریمپ ترکیبی که توسط این شرکت پایه گذاری شده است رسیده و می تواند اعداد دور پایین را به گونه ای تعریف کند که در دورهای پایین مصرف سوخت کمتر شده و در دورهای بالانیز شتاب خوبی داشته باشید.

به عبارتی با تنظیم نسبت سوخت به هوا در دورهای میانی و نهایی می توان با کاهش مصرف سوخت به افزایش توان هم رسید.

8 1

4.4/5 - (48 امتیاز)
6 پاسخ
  1. امین
    امین says:

    فوق العاده تاثیر داره ما برای مسابقات اینکار و انجام میدهیم اما بنظرم بهترین حالت برای طولانی مدت همون استاندارد خودش باشه .

    پاسخ
  2. مجید
    مجید says:

    با سلام. من ماشین ساینا ۱۴۰۱ دارم در نمایندگی کاراکال تیونینگ در شهرستان ساری توسط مهندس عباسی ریمپ کردم و تا ۳۰ ماه ضمانت کتبی بهم دادن، ماشین فوق العاده شد هم شتاب بیشتر شد هم مصرف سوخت خیلی پایین اومد از لحاظ شتاب بسیار بسیار راضی هستم. بچه های تیم کاراکال تیونینگ واقعا دمشون گرم.

    پاسخ
  3. اسماعیل
    اسماعیل says:

    سلام من پارس تیوفایو دریچه برقی دارم الان دریچه گاز را سرویس کردم الان اصلا شتاب نداره از وقتی سرویس کردم قبلا پدال گاز را یک کم فشار دادم همون لحظه ۱۸۰ پر میکرد الان نه شتاب داره نه ۱۸۰ پر میکنه یا باید مسافت طولانی بری تا ۱۸۰ برسه ایا میشه از دریچه گار باشه یا نه

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ 1
      کاراکال تیونینگ 1 says:

      سلام
      خیلی بعیده از دریچه گاز باشه اما این امتحان رو انجام بدید:
      سرباتری را بردارید، حدود نیم ساعت
      بعد سر باتری را بذارید و سوئیچ رو بازکنید ولی استارت نزنید، در حدود 10 دقیقه چندبار صدای تق تق از دریچه گاز برقی ماشین می شنوید بعد روشن کنید، با این کار دریچه گاز کالیبره می شود.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.