کاویان 106 سی

حذف ادبلو کاویان 106 یورو5

در این مقاله به معرفی کامیونت 6 تن کاویان محصول کاریزان خودرو و خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های  نگهداری مالکان کامیونت کاویان 106 با حذف سیستم ادبلو ، حذف SCR و حذف ای جی آر EGR خواهیم پرداخت.

 کامیونت کاویان K106C

این وسیله نقلیه از سال 85 به بازار عرضه شده است. متاسفانه از کیفیت پایینی در سیستم انتقال قدرت (دیسک و صفحه و گیربکس) برخوردار بوده و بسیاری از مالکان را دچار هزینه های بالای نگهداری می کند. این کامیونت که از محصولات دانگ فنگ بوده، توان حمل بار به مقدار 6 تن را دارد که اصطلاحا به این خودرو کامیونت 6 تن کاویان می گویند.

از سویی تولیدات سالهای اخیر این شرکت موظف به پاس کردن استاندارد آلایندگی یورو5 می باشند. به همین دلیل این خودرو نیز به سیستم ادبلو مجهز گردیده که به وسیله سنسور NOx وضعیت کاتالیزور خودرو دائما در حال پایش می باشد.

از معایب این سیستم نیاز به استفاده دائم از مایع ادبلو می باشد. این درحالیست که در ایران این مایع همه جا در دسترس نبوده و در صورت فقدان این مایع کامپیوتر خودرو بصورت خودکار اقدام به کاهش توان موتور می کند و این تبدیل به مصیبتی دوباره برای راننده آن خودرو می گردد.

خدمات  شرکت کاراکال تیونینگ برای کاویان 106

به جهت سهولت استفاده از این وسیله نقلیه سبک و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  • حذف ادبلو
  • حذف SCR
  • حذف کاتالیست NOx
  • حذف EGR
  • افزایش کشش و توان

تمامی خدمات ارائه شده بر برنامه فابریک کامپیوتر انجام می گردد و از برنامه کپی به هیچ وجه استفاده نمی گردد.

3/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.