دیما ادبلو ای جی ار دی پی اف

در این مقاله به معرفی کشنده تجاری دیما 490 خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های نگهداری مالکان این وسیله نقلیه با حذف سیستم ادبلو ، حذف SCR ، حذف دی پی اف DPF و حذف ای جی آر EGR خواهیم پرداخت.

دیما یکی از محصولات مایان دیزل (از زیر مجموعه های گروه صنعتی ماموت) می باشد که از سال99 در حال عرضه می باشد. این خودرو در حقیقت از برند چینی جک JAC مدل K7 می باشد که جهت دور زدن تحریم ها در ایران با نام دیما به فروش می رسد. طراحی اتاق از مرسدس اکتروس نسل چهارم الهام گرفته شده است.

موتور دیما 490 به ادعای سازنده، جزو قوی ترین کشنده‌های مونتاژی چینی در کشورمان به حساب می‌آید. البته طراحی ضرایب گیربکسها تاثیر زیادی رو عملکرد آن دارد.

موتور 12 لیتری با کد ISGe5 با تکنولوژی کامینز  که به کمک توربوشارژر و اینترکولر، قدرتی معادل 490 اسب‌بخار در دور موتور 1900 دور در دقیقه تولید می کند که بهمن دیزل به دلایل نامعلوم (بازاریابی) آن را به اسم 500 معرفی نموده. ماکسیمم گشتاور این موتور نیز 2300 نیوتن‌متر در دور موتور 1100 دور بر دقیقه است.

گیربکس دیما ساخت ZF  تمام اتوماتیک 12+2 سرعته با امکان تعویض دستی بهره میبرد و مجهز به ریتاردر پنج مرحله ای می باشد.

تعلیق این کشنده از نوع تماما بالنی می باشد و مخزن سوخت آن بصورت هزار لیتری (700+300) می باشد. باتوجه به اینکه این محصول با استاندارد آلایندگی یورو5 کالیبره شده است، باک ادبلو به حجم 70 لیتر برای آن تعبیه شده است.

مخزن ادبلو دیما

خدمات شرکت کاراکال تیونینگ برای کشنده دیما 490

به جهت سهولت استفاده از محصولات دیما و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  • حذف ادبلو (برداشتن سیستم ادبلو بصورت نرم افزاری که مانع از کند شدن وسیله نقلیه در هنگام فقدان مایع ادبلو می شود.)
  • حذف SCR
  • حذف کاتالیست NOx
  • حذف EGR
  • افزایش کشش و توان
  • حذف دی پی اف DPF (بصورت نرم افزاری شناسایی فیلتر دی پی اف حذف می گردد.)

تمامی خدمات ارائه شده بر روی برنامه فابریک کامپیوتر انجام می گردد و از برنامه کپی به هیچ وجه استفاده نمی گردد.

4/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.