remapping 1 2 e1433826188238

ریمپ ایسیوی کروز

ایسیوی کروز کانتیننتال از خانواده زیمنس بوده که در خودرهای 206 – سمند – پراید – تیبا – 405 و … نصب شده است که همگی دارای دریچه گاز سیمی هستند. این مدل ایسیو بسیار هوشمند بوده و تغییرات و ریمپ آن خروجی بسیار قابل قبولی را دارد.

ایسیوی کروز کانتیننتال از نوع EeasyU2.5 نیز اخیرا در خودروهای 206 و 207 و سمند های مدل 96 و 97 نصب شده اند که دریچه گاز برقی دارند.

ریمپ ایسیوی کروز یا زیمنس در کاراکال با قابلیت افزایش شتاب،کاهش مصرف سوخت،رفع کپ اولیه و ثانویه، افزایش و تغییر محدودیت سرعت، کاهش و اصلاح دمای فن، افزایش و تغییر کاتاف و … انجام می شود.

بطور مثال در خودروی تیبا با ایسیوی کروز می توان کاتاف به دلخواه مشتری تغییر داد یا در 405 با ایسیوی زیمنس نیز می توان محدودیت سرعت را بطور کامل حذف کرد.

ایسیوی کروز کانتیننتال یکی از بهترین ایسیوهای ممکن در بازار بوده و از نظر ریمپ بسیار بازدهی بالایی دارد.

4.4/5 - (528 امتیاز)
5 پاسخ
  1. منصور اصغرپور
    منصور اصغرپور says:

    سلام
    من دو مورد ecu کروز رو نتونستم ریمپ کنم یکی رو سمند مدل 92 با موتور 1800 و دیگری رو 111 مدل 95
    البته با برنامه ریمپ زیمنس کار زدم.آیا کروز ریمپ جداگانه داره؟

    پاسخ
  2. خلیل
    خلیل says:

    سلام. 206sd 98دارم با فاصله بین دنده ها مشکل دارم مثلا دنده یک درحد نیم هست ودو اندازه یک بعد سه به اندازه دو نیم چهار اندازه سه. نمی دونم منظورم را رسوندم یا نه ایسیو روش نوشته کروز باریمپ درست بشه سرعت زیاد مد نظر نیست ولی وقتی تا صد کیلومتر چهار یا حتی پنج تا دنده عوض میشه مشکله. اصفهان هستم. شمع سوزنی اتولایت ایکس پی انداختم ومشکل سنسور اکسیژن داشت عوض کردم برطرف شد

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      دوست عزیز سوال شما مربوط به شخصی میشه کارش جمع کردن گیربکس دنده چین هستش. یعنی گیربکسی ضرایب دنده اش تغییر کرده باشه. به ریمپ مربوط نمیشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.