ادبلو شاکمان شاکمن

در این مقاله به معرفی جدیدترین کشنده تجاری کشور، شاکمان و خدمات تخصصی شرکت کاراکال تیونینگ در راستای کاهش هزینه های نگهداری مالکان این وسیله نقلیه با حذف سیستم ادبلو (برداشتن ادبلو) ، حذف SCR ، حذف دی پی اف DPF و حذف ای جی آر EGR خواهیم پرداخت.

شاکمان یکی از محصولات ویرا دیزل (از زیر مجموعه های گروه صنعتی ماموت) می باشد که از سال 1400 به این صنعت وارد شده و از سال 1401 اقدام به عرضه محصولات خود نموده است. در بخش کشنده های سنگین ، دو مدل ساده و دماغدار در سبد تولیدات این شرکت دیده می شود. در نمایشگاه خودرو سال 1401 کشنده دماغدار شاکمن که طراحی آن به مدلهای آمریکایی بسیار نزدیک است توانست توجه طیف وسیعی از خریداران را به سوی خود جلب کند.

موتور مورد استفاده مشترک با کامیون های دیما و امپاور بوده و این کشنده ها را در گروه قوی ترین مونتاژی چینی کشورمان به حساب می‌آورد. موتور 11.8 لیتری با کد ISGe5 با تکنولوژی کامینز مجهز به توربوشارژر و اینترکولر، قدرتی معادل 490 اسب‌بخار در دور موتور 1900 دور در دقیقه تولید می کند. ماکسیمم گشتاور این موتور نیز 2300 نیوتن‌متر در دور موتور 1100 دور بر دقیقه است.

مهمترین نکته محصولات شاکمن استفاده از گیربکس نیمه اتوماتیک 12+2 دنده، ساخت شرکت ایتون Eaton آمریکا و ریتارد ساخت فویت Voith آلمان می باشد. (به احتمال زیاد هر دو قطعه نامبرده تحت لیسانس ساخته شده.)

تعلیق این کشنده از نوع تماما بالنی می باشد و مخزن سوخت آن بصورت هزار لیتری (700+300) می باشد. باتوجه به اینکه این محصول با استاندارد آلایندگی یورو5 کالیبره شده است، باک ادبلو به حجم 45 لیتر برای آن تعبیه شده است.

کشنده شاکمان

مدل های ساده (بدون دماغ شاکمان که در کشور عرضه شده است.)

خدمات شرکت کاراکال تیونینگ برای کشنده های شاکمان

به جهت سهولت استفاده از محصولات دیما و کاهش هزینه های نگهداری و صرفه جویی در زمان؛ شرکت کارکال تیونینگ قادر است خدمات زیر را به مالکان ارائه دهد:

  • حذف ادبلو (برداشتن سیستم ادبلو بصورت نرم افزاری که مانع از کند شدن وسیله نقلیه در هنگام فقدان مایع ادبلو می شود.)
  • حذف SCR
  • حذف کاتالیست NOx
  • حذف EGR
  • افزایش کشش و توان
  • حذف دی پی اف DPF (بصورت نرم افزاری شناسایی فیلتر دی پی اف حذف می گردد.)

تمامی خدمات ارائه شده بر روی برنامه فابریک کامپیوتر انجام می گردد و از برنامه کپی به هیچ وجه استفاده نمی گردد.

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.