Jac S5 561

⭐ در این مقاله به نقد و بررسی ریمپ جک JAC S5  راهکارهای افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت و تاخیر گیربکس، تاخیر پدال گاز برقی، ایرادات نرم افزاری می پردازیم. با کاراکال تیونینگ همراه باشید.

معرفی جک s5

عرضه JAC S5 توسط بم خودرو از سال 1394 پس از موفقیت مدل مشهور جی 5 صورت گرفت. در ابتدا این مدل به صورت دنده ای و با یک سال تاخیر با گیربکس اتوماتیک عرضه گشت.

از ایرادات این خودرو مصرف سوخت بالا، تاخیر پدال، لگ LAG توربو، تاخیر گیربکس و صدای آن در معکوس از دو به یک بوده و در مدل دنده دستی نیز صدای ناله از دنده یک و دو حین برداشتن پا از پدال گاز به گوش می رسد.

از جمله نکات مثبت JAC S5، موتور پرقدرت 170 اسب بخاری بوده که در داینو به 140 اسب واقعی تبدیل می گردد. کیفیت رنگ پایین به دلیل ضعف آستر از دیگر گلایه های مالکان می باشد.

مزایای ریمپ جک S5 بطور خلاصه

  • رفع لگ Lag توربو 
  • افزایش کشش و گشتاور تا 15%
  • افزایش توان موتور تا 8 اسب بخار
  • کاهش مصرف سوخت تا 5% 
  • افزایش واکنش (ریسپانس) پدال گاز و رفع تاخیر
  • رفع صدای ناک در دور میانی (در مدل اتوماتیک)
  • افزایش سرعت نهایی (تاپ اسپید)
  • حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  • اپدیت گیربکس و افزایش سرعت عمل در معکوس دهی
  • اصلاح جداول گشتاور جهت دورگیری یکنواخت

🚩 رفع Lag توربو

مدت زمان وارد شدن توربو به مدار تا رسیدن آن به دور ماکزیمم راندمان، را لگ توربو می گویند. که راننده با یک کپ یا تاخیر در دورهای پایین آن را زیر پدال گاز احساس می کند. شرکت کاراکال با اصلاح جدول بوست توربو در برنامه این خودرو، لگ توربو را به حداقل رسانده. و زمان ورود آن به مدار را جلو می اندازد تا موتور زودتر به ماکسیمم گشتاور برسد.

🚩 رفع ایراد شتابگیری پله پله

JAC S5 برای پاس کردن استاندارد یورو5، گشتاور خودرو به صورت عمدی محدود شده و نتیجه این رویه، بصورت دورگیری پله پله خود را نشان می دهد. یعنی راننده حس افزایش شتاب و توان را بصورت یکنواخت ندارد. در پکیج ریمپ شرکت کاراکال با اصلاح جداول گشتاور بهینه Torque Optimum روند شتابگیری خودرو تسریع و یکنواخت می شود.

🚩 کاهش مصرف سوخت

یکی از ایرادات بارز جک اس5 اتوماتیک، عدم کالیبراسیون ایسیو این خودرو با بنزین عرضه شده در جایگاههای ایران می باشد. به همین دلیل دارندگان این خودرو مصرف داخل شهر آن را تا صدی 15لیتر برصد کیلومتر ذکر کرده اند. شرکت کاراکال با اصلاح نسبت سوخت به هوا (AFR) و تنظیم جداول سوخت بر اساس بنزین اکتان پایین ایران، این مشکل را به کلی برطرف می کند و تا 15% آن را کاهش می دهد.

🚩 واکنش سریعتر گیربکس اتوماتیک در معکوس دهی 

گلایه خیلی از دارندگان مدل اتوماتیک این است. که در زمان نیاز به معکوس کشیدن گیربکس به موقع عمل نکرده و تاخیر دارد. در پکیج ریمپ این خودرو ایسیو گیربکس نیز آپدیت شده و سرعت عملکرد آن نسبت به سابق 15% بهبود می یابد.

🚩 رفع صدای ناک (شق شق سوپاپ)

صدای ناک که به غلط از سوی مکانیکها به صدای سوپاپ (شق شق) مشهور شده است، در واقع صدای برخورد پیستون با دیواره سیلندر به دلیل احتراق پیشرس می باشد. از ایرادات واضح خودروی اس5، صدای ناک در هنگام استفاده از بنزین معمولی می باشد که اصلی ترین دلیل آن کالیبراسیون ایسیو با بنزین اکتان بالا (بنزین سوپر) می باشد. صدای ناک موجب فرسودگی موتور و شکستگی پیستونها می گردد.

🚩 رفع مشکل تاخیر گاز

دریچه گاز برقی، یکی دیگر از دلایل کاهش ریسپانس پدال گاز در دورهای پایین می باشد. در سیستم دریچه گاز برقی (Electronic Throttle Control)  میزان بازشدن دریچه گاز به مقداری است که در ایسیو تعریف شده نه آن مقداری که راننده پدال را فشار می دهد. به همین دلیل شما در شروع حرکت چه هفتاد درصد پدال را فشار دهید، چه صددرصد، تغییری را در شتاب شروع حرکت مشاهده نمی کنید. باز شدن پدال گاز به صورت کامل (Full Throttle) معمولا بعد از دور موتور ۳۵۰۰ صورت می گیرد، به همین دلیل راننده مجبور است برای دریافت کشش بهتر، دور موتور را بالاتر نگه دارد.

🚩 حفظ سلامت قطعات موتور جک S5 در دراز مدت

 از دیگر نکات مثبت ریمپ و کالیبراسیون موتور با بنزین بی کیفیت، افزایش دوام اجزای موتور خودرو می باشد. برای مثال با اصلاح و کنترل دمای احتراق، خطر خرابی واشر منیفولد اگزوز (صدای فس فس اگزوز) و خطر خرابی واشر سرسیلندر که در این موتور بین سیلندر 2و3 رخ می دهد، کاهش می یابد. 

 

بررسی ECU جک اس 5

در خودروی اس 5 از موتور 2000 توربو با کد HFC4GA3 و از دو نوع ایسیو استفاده شده است:

  • در مدل دنده دستی ایسیو دلفی Delphi MT80.
  • در مدل اتوماتیک از ایسیو بوش BOSCH ME7. 

علاوه بر استراتژی متغیر این دو کمپانی در کالیبراسیون، شاهد هستیم. که ایرادات نرم افزاری ایسیو دلفی کمتر بوده و ایراد ناک در این ایسیو کمتر به چشم می خورد. اما در کالیبراسیون شرکت بوش چین، نیاز به اصلاح و بومی سازی برنامه با شرایط آب وهوایی ایران بیشتر به چشم می خورد. ضمن آنکه ایسیو بوش ME7 دارای قفل نرم افزاری بوده و در فرایند ریمپ ابتدا باید این قفل شکسته شود تا فرایند ریمپ به درستی اعمال شود.

پرسش و پاسخ درباره ریمپ جک S5

1) جک S5 من پس از مدتی رانندگی پرفشار دچار کندی شدید و آهستگی می شود، علت چیست؟

💬بطور کلی در طراحی خودروهای توربو، جهت پیشگیری از وضعیت اورهیت موتور Engine Overheat استراتژی کنترلی تعریف می شود که در صورت بالا رفتن دمای پیشرانه (بخصوص دمای آب و روغن) برای پیشگیری از آسیب دیدن موتور ، خودرو وارد فاز محدود شدن قدرت می شود تا دمای سیالات خودرو کاهش پیدا کند. این ایراد عموماً در تابستان مشاهده می شود و پس از ریمپ، خودرو بصورت کاملاً واضحی دیرتر وارد این فاز می شود.

 2) آیا حذف کاتالیزور موجب افزایش توان خودرو می شود؟

💬 اساسا حذف کاتالیزور موجب افزایش توان موتور می گردد. اما در سالهای اخیر به دلیل وجود سنسور اکسیژن پایین، در صورت حذف کاتالیست، ایسیو متوجه شده و با روشن کردن چراغ چک اعلام خطای فرسودگی می کند . جهت جلوگیری از آسیب دیدگی موتور، توان را محدود می کند.

3) آیا ریمپ استهلاک موتور را افزایش می دهد؟

💬 بدیهی است که با ریمپ اصولی و دقیق به دلیل اصلاح برنامه ریزی ایسیو با شرایط آب و هوایی ایران، استهلاک موتور کاهش یافته و عمر آن نیز افزایش می یابد. جهت آسودگی شما، خدمات کاراکال دارای ۲ سال گارانتی معتبر نیز می باشد. جهت جلوگیری از آسیب، از ریمپ خودرو در مراکز متفرقه خودداری فرمایید.

4) آیا ریمپ موجب ابطال گارانتی می گردد؟

💬 از آنجا که ریمپ یک فرایند نرم افزاری بوده و تاثیری بر ظاهر خودرو ندارد، بنابراین عاملی برای باطل شدن گارانتی به حساب نمی آید. اما توصیه می کنیم شما نیز از گفتن این موضوع به مسئولین نمایندگی خودداری کنید تا به عنوان بهانه ای برای فرار از تعهدشان نشود. فراموش نکنید، فرایند بومی سازی برنامه ایسیو یک خودرو در درجه اول بر عهده سازنده می باشد.

فیلم ریمپ جک S5  در کاراکال تیونینگ

 

4.3/5 - (18 امتیاز)
47 پاسخ
  1. سعید کیا
    سعید کیا says:

    آیا نمایندگی های شهرستان شرکت کاراکل از همان سطح دانش و تبحر کارشناسان دفتر مرکزی تهران برخوردار هستند؟ میتوان با اطمینان ریمپ خودرو خود را به آنها واگذار کنیم یا بهتر است به دفتر مرکزی تهران مراجعه نماییم . دوم اینکه بفرمایید ریمپ یک خودرو چقدر زمان میبرد

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین says:

      ریمپ خودرو حدود یک و نیم ساعت زمان میبره و نمایندگی های کاراکال مورد تایید این شرکت هستن ، البته با هماهنگی قبلی هم میتونید به شرکت کاراکال مراجعه کنید.

      پاسخ
  2. وحید
    وحید says:

    با سلام میخواستم بدونم برای زوزه کشیدن گیربکس جک اس 5 دنده میشه کاری کرد یا نه؟ واقعا حیف این ماشین ولی گیربکسش کمی زوزه داره که داره دلم رو میزنه ممنونم از شما

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین says:

      سلام
      این ایراد متاسفانه در خودروهای جک اس 5 دنده دستی اپیدمی است و با ریمپ جک اس5 برطرف نمی شود.

      پاسخ
    • مجتبی
      مجتبی says:

      مال روغن گیربکس بی کیفیت هست چیز مارک و باکیفیت بریز اگه دیر نشده باشه احتمال داره صداش گم بشه بعد از چن وقت

      پاسخ
  3. امیر
    امیر says:

    با سلام از همه مهمتر کاهش مصرف سوخت و سازگاری ایسیو با بنزین های داخلی است. سوال اول آیا واقعا تضمینی برای این ادعای شما وجود دارد و دوم اینکه شما گفتید با تغییرات ایجاد شده شتاب خودرو افزایش می یابد که این با کاهش مصرف سوخت متناقض است. چطور می شود افزایش شتاب با کاهش مصرف سوخت همراه باشد?!
    ممنون میشم اگه پاسخ بفرمائید

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین says:

      تمامی ریمپ های کاراکال با ضمانت نامه کتبی یکساله ارائه می شود که خیالتان را بابت هر مشکلی راحت می کند. در مورد افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت : جواب این سؤال نیاز به یک توضیح اولیه دارد ، بعد از ریمپ تیبا برنامه ایسیو با موتور و بنزین معمولی سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا ۳۳۰۰ به بالا و در شرایط شتابگیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداکثر قدرت قرار دهیم همین باعث افزایش توان و شتاب میشود. یعنی وقتی در شهر و اتوبان یا زمانهایی که از سرگاز استفاده می کنید مصرف شما کاهش می یابد و در زمانی که نیاز به شتاب و قدرت در سراشیبی ها دارید از جداول بهینه شده حداکثر قدرت استفاده میکنید.

      پاسخ
  4. مهدی
    مهدی says:

    سلام.من جک اس ۵ اتومات مدل ۹۶ دارم.آپدیت گیربکس طبق مدارک در نمایندگی کرمان موتور انجام شده.
    چند وقتی هست که یه مشکلی با سیستم گیربکس ماشین پیدا کردم که واقعا کلافه ام کرده و نمایندگی هم چند بار بردم متاسفانه سر در نیاوردن و برطرف نشده.!!
    در بدو حرکت یا در حال حرکت که گیربکس در وضعیت D هست، بصورت ناگهانی گیربکس خلاص میشه و چراغ های ترمز دستی برقی و کنترل لغزش و کنترل حرکت در شیب روشن میشه!!
    اوایل با یکبار خاموش روشن کردن مشکل حل میشد و گیربکس عمل میکرد اما تازگی این مشکل حادتر شده و باید چندین بار خاموش روشن کنم یا مدتی خاموش بمونه تا بطور شانسی دنده بخوره و راه بیافته.
    توی این شرایط دسته دنده را فقط میتونم از و ضعیت D به Nخلاص کنم و در این حالت قفل میشه.!!!
    آخرین بار همین چند روز پیش بود که توی اتوبان یک دفعه اینجوری شد و خیلی خوش شانس بودم که خلوت بود و تونستم بگیرم بغل و نهایتا درست نشد و مجبورشدم که امدادخودرو بیاد و با خودرو بر ببرم نمایندگی که طبق معمول آنها هم تجربه این ایراد را نداشتن که حلش کنن.
    ممنون از راهنمایی و کمکتون.
    خواهشا اگه تجربه این مشکل و راه حل آن را دارید راهنمایی کنید ممنون میشم.

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام. تخصص کاراکال تیونینگ ریمپ و آپدیت گیربکس میباشد. مشکل خودروی شما مرتبط با کرمان موتور می باشد.

      پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام آقا مهدی
      متاسفانه ایرادی که اشاره کرده اید مربوط به گیربکس است. این ایراد با ریمپ و آپدیت برطرف نمی شود. لطفا به یک تعمیرکار خبره گیربکس DCT مراجعه کنید.

      پاسخ
    • وحید
      وحید says:

      سلام آقا مهدی مشکل شما یا از رله دور کند فن هست یا یک نشتی در سیستم ترمز دارید. موعق باشید و الکی و قت و هزینه صرف نکید

      پاسخ
    • محمد
      محمد says:

      سلام من خودم جک s5 دارم من دلیلش،رو میدونم احتمال صد درصد اب ریختن رو اسپیدی دنده و
      ردی ترمز دستی کلیه دکمه های وسط راباید باز کنی و خشک کنی ماشین خود من یک بار بچم اب ریخته بود رو دکمه ترمز دستی خود به خود قفل میشد

      پاسخ
  5. حسن پورحسن
    حسن پورحسن says:

    سلام
    خودرو جک اس ۵ اتومات مدل ۹۶ دارم و در بدو حرکت گاز خلاصی میخورد و شروع به حرکت میکند و کلیپی از مجموعه شما دیدم که این مشکل با ریمپ قابل حل میباشد.آیا تضمینی هست که این مشکل با ریمپ حل شود؟؟؟

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام حسن آقا
      دوست عزیز مسئله گاز هرز اصلا با ریمپ حل نمیشه. شما باید به یه تعمیرکار گیربکس مراجعه کنید.

      پاسخ
  6. امین
    امین says:

    باسلام ماشین من یک دفعه گوپ میکنه از 80بالاتر نمیره ولی با پال گاز بازی که میکنم هی شتاب میگیره و بعد از طی مسافتی دوباره خوب میشه بعذا در مواقعی بنزین که میزنم اینطوری هست که همون موقع مکمل بنزین هم میریزم و فایده نداره مدل 94, سوختش هم به شدت بالاست.لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنوم

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام. عیب یابی از راه دور امکان پذیر نیست. با این حال علایم خودروی شما به خرابی مف سنسور maf sensor یا سنسور جرم هوای ورودی شباهت دارد. احتمالا با تمیز کردنش مدتی درست بشه.

      پاسخ
  7. رضا
    رضا says:

    با سلام بعد از ریمپ می توان همیشه از بنزین معمولی بدون ترس از خرابی موتور استفاده کرد ؟

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام آقا رضا
      در حالت کلی بله. اما توجه داشته باشید همچنان راه رفتن و راندمان موتور با بنزین سوپر بهتر از معمولی خواهد بود. در شرایطی که بنزین معمولی در دسترس است، استفاده از آن صدمه ای به خودروی شما نخواهد زد.

      پاسخ
  8. فرهاد
    فرهاد says:

    با سلام من یه جک اس۵ اتومات دارم همونطور فرمودین مصرف سوخت بالاست مواردی که اشاره کردین میشه هزینه ریمپ رو بگین چون شهرستانم وآدرستون رو بگین

    پاسخ
  9. امینی
    امینی says:

    ضمن سلام
    من به تازه گی جک s5 مدل 99 خریدم
    فروشنده ای که ازش خریدم وقتی ماشین و تحویل گرفتم بهم گفت یه مشکل داره
    مشکل اینه که وقتی ماشین سرد هست و روشن میکنم ( مثل صبح ها )
    دنده عقب که میزنم , حرکت نمیکنه
    حتما باید 6 الی 7 دقیقه صبر کنم تا خوب خوب ماشین گرم بشه و بعد دنده عقب عمل کنه
    اگر بدون گرم شدن بخوام حرکت کنم , باید خیلی خیلی گاز بدم !!!

    فروشنده قبلی به تازه گی برده نمایندگی و برنامه و گیبرکس و … اپدیت هم کرده
    ولی عملا هیچ فرقی نکرده

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام جناب امینی
      میشه بفرمایید که خطایی تو حافظه ایسیو ماشینتون ثبت شده یا نه؟ دیاگ می زنید چه خطایی رو نشون میده؟

      پاسخ
  10. علی اکبری
    علی اکبری says:

    سلام خسته نباشید
    من یک جک اس۵ نیو ( موتور ۱۵۰۰ توربو GDI ) مدل ۱۴۰۰ دارم
    گاز اولیه کمی تاخیر دارد ، آیا با ریمپ مشکل حل می‌شود، که من خدمتتان برسم ؟
    من مشکل را با نمایندگی مطرح کردم ، ولی آنها در پاسخ گفتند آپدیت گیربکس با این موتور را فعلا نداریم ، باید منتظر بمانید ببینیم آپدیت می‌دهند یا نه
    نمیدانم این پاسخ تا چه حد صحت دارد ، ممنون میشوم اگر پاسخ سوال را بدهید که در صورتی که مورد حل می‌شود من خدمت برسم با تشکر

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام جناب علی اکبری
      خودروی جدید مبارکتون باشه، ما در مجموعه کاراکال تیونینگ مشغول کار کردن روی کامپیوتر(ایسیو) جدید این خودرو هستیم. از مهرماه 1401 خدمات دهی به این خودرو آغاز می گردد.

      پاسخ
  11. بابک
    بابک says:

    با سلام و تشکر از توضیحات خوبتون
    ریمپ جک s5 اتومات واقعا مصرف سوخت رو از مثلا 13.5 به 11.5 کاهش میده؟

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      با سلام خدمت شما اگر 5% کاهش مصرف سوخت را در نظر بگیریم تقریبا 0.7 لیتر کمتر می شود. و البته استهلاک توربو و کاتالیزور از دست ما خارج بوده وجبران تلفات آنها با ریمپ امکان پذیر نیست مگر آنکه شما اقدام به نصب داون پایپ کنید.

      پاسخ
  12. راحله محمدی
    راحله محمدی says:

    سلام
    اینجانب ماشین جک S5 مدل 98 دارم چند باری شده که در حین حرکت با سرعت بالا به یکباره سرعت ماشین بسیار کم میشه و در حد ایستادن سرعتش میاد پایین و ماشین وایمیسته نمایندگی هم بردم و متوجه ایرادش نشدند میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      میشه بفرمایید چه خطایی تو ایسیو ماشینتون ثبت شده؟ در صورت تمایل میتونید جهت بررسی مراجعه فرمایید

      پاسخ
  13. احمد نظری
    احمد نظری says:

    با سلام جک اس 5 مدل 94 دارم اکثر مواقع ماشین خوب گاز نمی خوره چند بار پشت سر هم پدال گاز فشار میدم راه میفته ممنون میشم

    پاسخ
  14. امیرمهدی
    امیرمهدی says:

    سلام و عرض ادب آقای مهندس ،،، جک s5 اتومات مدل ۹۶دارم ،اکثرا از بنزین سوپر استفاده میکنم اول صبح بخیر از یک لرزش در حالت درجا هیچ مشکلی نداره بعد از حدود یک ساعت رانندگی توی شهر و خصوصا ترافیک ، حرارت موتور بسیار زیاد میشه بطوریکه میشه از داخل کابین متوجه شد و فن با دور تند تقریبا بصورت مداوم شروع بکار میکنه البته آمپر از خط وسط عبور نمیکنه اما صدای موتور خیلی زیاد میشه همراه با افت شدید توان و شتاب و هیچ خطایی هم ثبت نمیشه و به محض اینکه موتور رو خاموش کنم فن دور تند روشن میشه تا ۳ یا ۴ دقیقه ،ضمن اینکه این مشکل رو توی هوای شهرهای شمالی نداشتم ،، تقاضا میکنم راهنمایی بفرمایید و اگر با ریمپ وتخصص شما رفع میشه خدمت برسم ،، ارادتمند شما ،،

    پاسخ
  15. مهدی
    مهدی says:

    سلام لطفا از جک اس فایو نیو هم مطالب بزارین کلا هیج جا ندیدم
    شتابش چقدره
    گرم کردن گیربکس داره یا نه
    گشتاورش واقعی هست یا نه
    مصرف سوخت
    لگ توربو داره با نه

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      موتورش با کی ام سی کی7 یکیه میتونید مقاله اون خودرو رو مشاهده کنید.

      پاسخ
  16. بهروز
    بهروز says:

    سلام. من یک جک S5 مدل 95 دارم. به تازگی مشکل تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب و ضعف شدید خودرو در سربالایی دارم که به آن کپ سرگاز می گویند. چراغ چک روشن نمی شود. آیا با ریمپ حل گی شود؟

    پاسخ
  17. رضا
    رضا says:

    سلام خسته نباشید جک اس 5 مدل 94 گرفتم موقعی که دو ماه پیش خریدم مصرف سوخت توی صفحه نمایش 9/8 بود در طی دو ماه رسیده به14/1 نمیدونم چرا همش میره بالا، شمع ها و‌سنسور پایین و‌بالا رو عوض کردم تغییر نکرده رو به بالا میره باید چیکار کنم

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      با گرم شدن هوا مصرف سوخت در خودروهای توربو بشدت بالا میره. اگر سیستم توربو ماشینتون نستی leakage نداشته باشه.

      پاسخ
  18. رسول تقی زاده
    رسول تقی زاده says:

    عرض سلام و احترام خدمت شما
    برای جک اس۵ نیوفیس ریمپ دارید؟
    خودرو صفر هست مدل ۱۴۰۲ نمایندگی اپدیت گیربکس انجام داده و مشکل دنده عقب که شایع عست تو این ماشین رفع شده ولی تاخیر گاز خوردن تو حرکت خیلی زیاد هست مخصوصا زمان درحال رانندگی هستی و معکوس کشیدن ماشین بسیار تاخیر داره

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      بله تشریف بیارید اما ایسیو باید باز بشه.(از قبل حتما هماهنگ کنید.)

      پاسخ
  19. محمد
    محمد says:

    با سلام و درود دو سوال متفاوت دارم.
    من یک جک اس ۵ دنده ای مدل ۹۶ دارم این ماشین از صفر دستمه و کارکردش 20هزارتاست زیاد کار نکرده این ماشین به غیر از سوخت وحشتناک هیچ مشکلی نداشت که آخرین مراجعه به نمایندگی فاتحه ماشین رو خوند اول از همه این ماشین مشکل شتاب و نهایت سرعت نداشت که الان دقیقا بعد از بردن نمایندگی سرعت ماشین شده 180 کیلومتر قشنگ مشخصه ماشین قطع میکنه و نمیگزاره بیشتر بره با نمایندگی هم بحث کردم که ماشین قبلش پرواز میکرد و تا گاز میدادم 220 تاش رو میرفت چرا محدودیت گرفته سوختشم یکم بهتر شده ولی محدودیت سرعتش روی اعصابمه.جالبه داداشمم یک دنده مدل 94 داره اونم برد نمایندگی سرویس اونم شد همین مشکل اونم فیکس 180میره قطع میکنه.
    میخوام بدونم چه کاری میتونید برای ریمپ من انجام بدید

    سوال دوم یک جک اس ۵ موتور 1500 دارم میخوام ناک و محدودیت اونم بردارم اما گارانتی خودرو برام خیلی مهمه چون 200میلیون میخوره توی سر قیمتش اگر مشخص نشه که تغییر کرده انجام میدیم

    ممنون میشم هر دو سوال رو پاسخ بدید
    هیچ خطایی هم نداره موتور جدیده 3000تا کار کرده مدل دنده ای یکی 80000 تا و یکی 20000 تا کارکرد دارن شهرستان هستم ولی حضوری میارم خودرو ها رو

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      در مورد سوال اولتون، بهتره که بفرمایید تو لیست قطعات تعویضی ماشینتون آیا شمع عوض شده؟
      در مورد سوال دومتون باید مدیریت هماهنگ کنید چون ایسیو باید باز بشه.

      پاسخ
  20. داود
    داود says:

    سلام خدمت دوستان کاراکال. من جک اس 5 مدل 97 با کارکرد 75000 تا جدید خریدم و مصرفش در شهر 11 نشون میده. سوالم اینه که:
    1- دان پایپ و ریمپ میشه روی این ماشین انجام داد؟
    2- انجام جفتشو با هم توصیه میکنید یا ریمپ رو فقط ؟
    3- انجام جفتش چه تاثیری روی مصرف سوخت و قدرت موتور داره ؟
    4- و سئوال کلیدی هزینه انجام ” دان پایپ و ریمپ ” روی هم چقدر میشه؟
    تشکر از پاسخگویی شما

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      اول از همه اگه اتوماته خنک کن گیربکس رو تعویض کنید.
      دوم هزینه ریمپ رو از اینجا ببینید
      سوم دان پایپ برای اس5 بصورت تعداد ساخته نشده.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.